הלבנת שיניים ביתית

הבהרת שיניים ביתית – האם זה אפשרי? 

בשנים האחרונות הפכו השיניים הלבנות לסמל סטטוס ונראה כי כולם החלו במרוץ לחיוך המושלם שיבטיח תמונה מושלמת לרשתות החברתיות. לצד האופציות הבטוחות והיסודיות של הבהרת שיניים במרפאות מוסמכות, ישנן שיטות הבהרה ביתיות המבטיחות הלבנת שיניים טבעית. איך מלבינים שיניים? האם השיטות הביתיות אכן יעילות? ומהי אופציית ההלבנה הטובה ביותר? כל התשובות במאמר הבא.

 

 

מהי הבהרת שיניים? 

הלבנת שיניים היא תהליך נפוץ יחסית אשר מטרתו להחזיר לשיניים שלנו את הגוון הלבן הטבעי והבוהק שלהן. מעטים האנשים שמערכת השיניים שלהם תיוותר לבנה למשך כל ימי חייהם ומרבית בני האדם יחוו שינוי של גוון השיניים כתוצאה מהסיבות הבאות:

 

איך להלבין שיניים? 

הלבנת השיניים היא תהליך המבוצע באמצעות חומר או מכשור ייעודי, לאחר שהשן כבר איבדה את הגוון הטבעי שלה. ישנן דרכים רבות ושיטות שונות לבצע הלבנת שיניים, כאשר המרכזיות הן:

 

איך להלבין שיניים בבית? 

מאחר והלבנה ביתית היא בהכרח פחות יעילה מהלבנה מקצועית, מומלץ כי היא תהיה שילוב של טיפול אקטיבי ומניעתי. להן מספר שיטות להלבנה ביתית וטיפים למניעת השחרה:

 

ד"ר אמיל ליטבק – רפואת שיניים בלייזר 

אין ספק כי לצד שיטות ההלבנה הביתיות, הדרך הטובה, הבטוחה והיעילה ביותר היא הלבנת השיניים במרפאת שיניים. ד"ר ליטבק הוא רופא שיניים הפועל בתחום כבר למעלה מ-30 שנה, והחל משנת 2000 החל לעסוק ברפואת שיניים מתקדמת באמצעות טכנולוגיית לייזר. הטיפול בלייזר הוא ללא כאבים בד״כ, זעיר פולשני, ללא אלחוש מקומי בד״כ ומצטיין ביעילות, מהירות ושמירה על חומר שן טבעי. לבירור פרטים נוספים וקביעת שיחת ייעוץ חייגו: 072-2222272.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *