השוואת מחירים להלבנת שיניים

הלבנת  (הבהרת ) שיניים – סוגים ומחירים

הלבנת שיניים היא הליך רפואי אסתטי שבמהלכו מבהירים את גוון השיניים ויוצרים אחידות ביניהן. גוון השיניים מושפע מגנטיקה ומגורמים סביבתיים משתנים לאורך החיים, כגון כתמים שעלולים להיווצר על השיניים, שינויי גוון המתרחשים עם הגיל, כתוצאה מעישון, מצריכת משקאות או מזונות מסוימים וכולי. לפני תחילת ההליך, מומלץ להיוודע לשיטות הלבנת השיניים שקיימות, למי לא מומלץ לבצע הלבנת שיניים ומידע חשוב בנוגע לעלות הטיפול, על מנת להתאים עבורכם את הפתרון הטוב ביותר.

סוגי הלבנות שיניים

הלבנות שיניים נחלקות למספר סוגים עיקריים:

 

הלבנת שיניים עלות

הלבנת שיניים השוואת מחירים משתנה בהתאם לסוג הטיפול הנבחר – הלבנה באמצעות סד לילה, הלבנה מידית או הלבנת שיניים בלייזר. הלבנת שיניים ממושכת, המתבצעת באמצעות סד, או הלבנה מידית, שלרוב מתבצעת על ידי חשיפת חומר ההלבנה לתאורת לד, עולה בממוצע בין 1000-1500 ₪. הלבנת שיניים בלייזר אמנם תהיה מעט יקרה יותר, ותעלה בממוצע בין 1500-2500 ₪, אולם היא מהירה יותר בריאה יותר ז״א לא מייצרת חום העלול לפגוע בשיניים. לכן שיטה זו מומלצת יותר לשמירת השיניים לבנות לאורך זמן. כך או כך, לפני שאתם ניגשים לביצוע ההליך, חפשו אחר הלבנת שיניים המלצות על רופא השיניים והתייעצו עמו על סוג הטיפול.

 

מתעניינים בהלבנת שיניים? ד"ר ליטבק – המרפאה לרפואת שיניים בלייזר

ד"ר אמיל ליטבק עוסק ברפואת שיניים מ-1987, ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה – הניסיון הרב ביותר בישראל – בתחום רפואת שיניים בלייזר. צוות המרפאה כולל רופאים מומחים מן המעלה הראשונה בתחום רפואת השיניים בישראל. במרפאה תמצאו מגוון טיפולים המתבצעים תוך שימוש במכשור המתקדם ביותר בעולם בתחום רפואת שיניים בלייזר:

 

טיפולי שיניים בלייזר, בידיו של רופא שיניים מיומן ומנוסה, הם בטוחים הרבה יותר מאשר המקדחה המסורתית. הודות לדיוקה של קרן הלייזר אין כל אפשרות לגרום לנזק לרקמות בסביבת אזור הטיפול. מערכת הלייזר של המרפאה, FOTONA LIGHTWALKER, הינה המתקדמת ביותר בעולם רפואת השיניים בלייזר. הצטרפו למהפכת טיפולי השיניים בלייזר, ולאלפי מחקרים מדעיים וקליניים בכל העולם אשר הוכיחו באופן חד משמעי שטיפולי שיניים בלייזר עדיפים על טיפולי שיניים באמצעות מקדחה. ד"ר ליטבק רואה זכות גדולה להעניק למטופליו את הידע, הניסיון והמכשור הטוב בעולם.

לפרטים נוספים ולקביעת תור לבדיקה – על מנת לקבל ייעוץ מקצועי והתאמת תכנית טיפול מיטבית עבורכם – נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון: 072-2222272 או במייל: litvakemil@me.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *