עלות שתלים דנטליים

שתלים דנטליים – סוגים ומחירים

אנשים רבים זקוקים לשתלים דנטליים כתוצאה מאובדן שיניים. אובדן שיניים פוגע באיכות החיים, החל מירידת היכולת לאכול כראוי ועד לפגיעה במראה החיוך והפה. על כן מומלץ לבצע שתלים דנטליים על מנת לסייע בתהליך שיקום הפה. לפני תחילת ההליך, מומלץ להיוודע לסוגי השתלות השיניים והמחירים, על מנת להתאים את הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

מהם שתלים דנטליים?

שתלים דנטליים הם הבסיס לכתרים שיבואו בהמשך כחלופה לשיניים שאבדו, ולמעשה מהווים שורשי שיניים מלאכותיים שמושתלים לתוך העצם. השתל הוא מעין בורג (או גליל בצורה אחרת), שצורתו מעוצבת לעיגון השתל לעצם הלסת ומצדו השני לעיגון השן התותבת. ראשיתו של תהליך השתלות שיניים טמון בהשתלת שתלים דנטליים המוחדרים על ידי רופא שיניים לתוך העצם. הליך רפואי זה כולל הליך כירורגי ועוד שלל הכנות לקראת ביצוע ההשתלה, כגון הרמת סינוס או השתלת עצם.

 

סוגי שתלים דנטליים

רופאי השיניים בישראל משתמשים במספר סוגים שונים של שתלים דנטליים. אלה שונים האחד מן השני בחומר ממנו הם עשויים, בעיצוב ובארץ הייצור – שתלים ישראליים, שתלים אמריקאים, שתלים אירופאיים או שתלים ממדינות אסיה. על מנת לקבוע את סוג השתל המתאים ביותר עבור המטופל יש להתייעץ עם רופא השיניים ולהתאים את השתל המתאים ביותר למטופל. ההחלטה על סוג השתל מושפעת ממספר גורמים, כגון האם מדובר בשתל בודד או במספר שתלים, בכמות העצם העומדת לרשות הרופא ומהי טכניקת ההשתלה.

 

שתלים דנטליים מחירים

עלות שתלים דנטליים משתנה לפי סוג ואיכות השתל, סוג הטיפול הנדרש והאם נדרשים טיפולים מקדימים או נוספים להשתלה ואיכות העבודה והמוניטין של הרופא המטפל. מחירי שתלים דנטליים נעים כיום בין 2000-7000 ₪ עבור שתל אחד מבלי התחשבות במדינת ייצור השתל, חשיפתו והכנתו להלבשת השן (הכתר). מחיר זה לא כולל את המבנה ואת הכתר (השן התותבת). מחיר מבנה לשתל עולה בממוצע 1300 ₪. מחיר הכתר משתנה אף הוא, לפי סוג הכתר, איכותו והחומר ממנו הוא עשוי. כתר זרקוניה עולה בממוצע כ-4000 ₪ וכתר חרסינה כ-3000 ₪. מחירים אלו לא כוללים טיפולים מקדימים שנדרשים לצורך ההשתלה, כגון השתלת עצם או הרמת סינוס.

 

מתעניינים בשתלים דנטליים? ד"ר ליטבק – המרפאה לרפואת שיניים בלייזר

ד"ר אמיל ליטבק עוסק ברפואת שיניים מ-1987, ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה – הניסיון הרב ביותר בישראל – בתחום רפואת שיניים בלייזר. צוות המרפאה כולל רופאים מומחים מן המעלה הראשונה בתחום רפואת השיניים בישראל. במרפאה תמצאו מגוון טיפולים המתבצעים תוך שימוש במכשור המתקדם ביותר בעולם בתחום רפואת שיניים בלייזר:

 

טיפולי שיניים בלייזר, בידיו של רופא שיניים מיומן ומנוסה, הם בטוחים הרבה יותר מאשר המקדחה המסורתית. הודות לדיוקה של קרן הלייזר אין כל אפשרות לגרום לנזק לרקמות בסביבת אזור הטיפול. מערכת הלייזר של המרפאה, FOTONA LIGHTWALKER, הינה המתקדמת ביותר בעולם רפואת השיניים בלייזר. הצטרפו למהפכת טיפולי השיניים בלייזר, ולאלפי מחקרים מדעיים וקליניים בכל העולם אשר הוכיחו באופן חד משמעי שטיפולי שיניים בלייזר עדיפים על טיפולי שיניים באמצעות מקדחה. ד"ר ליטבק רואה זכות גדולה להעניק למטופליו את הידע, הניסיון והמכשור הטוב בעולם.

לפרטים נוספים ולקביעת תור לבדיקה – על מנת לקבל ייעוץ מקצועי והתאמת תכנית טיפול מיטבית עבורכם – נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון: 072-2222272 או במייל: litvakemil@ymail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *